Vanliga frågor

  • Todolo går bortom traditionell uppgiftshantering genom att sömlöst integrera kvalitetssäkring och realtidskommunikation. Vår unika approach säkerställer inte bara effektiv hantering av dagliga uppgifter, utan också efterlevnad av varumärkesstandarder och livsmedelssäkerhetsprotokoll. Med ett team som har omfattande branscherfarenhet ger Todolo förslag på färdiga checklistor som är specifikt utformade för din bransch, vilket gör implementeringen enkel.

  • Todolo ger ditt team verktygen att hantera problem och avvikelser så fort de uppstår genom avvikelsevarningar. Denna proaktiva strategi gör att chefer kan lösa problem innan de eskalerar, vilket säkerställer en smidigare verksamhet och i slutändan förbättrar den övergripande gästupplevelsen. Dessutom möjliggör vår mobilapp att ni kan spendera mindre tid med administrativa uppgifter och mer tid på att ge uppmärksamhet åt era gäster.

  • Absolut! Todolo förstår att varje verksamhet är unik. Vår plattform möjliggör anpassade uppgiftslistor, checklistor och protokoll som är skräddarsydda för de specifika kraven i din verksamhet.

  • Absolut! Todolos tydliga och användarvänliga plattform guidar ny personal genom deras ansvarsområden. Det intuitiva gränssnittet säkerställer att även de som är oerfarna med systemet snabbt kan anpassa sig. Denna enkelhet inte bara förenklar introduktionen utan gör det också lättare för ditt team att följa interna procedurer. Dra nytta av vår branschkunskap med inställningsförslag som är specifikt anpassade för din verksamhet, och skapa en miljö där personalen snabbt kan komma igång.

Har du fler frågor?

Kontakta gärna oss på telefon, mail eller via formuläret nedan så kontaktar vi dig så snart vi kan.